- Nové
Popis
Odolnosť voči vode: Puzdro je odolné voči vode až 24 hodín pri ponorení do 1 metra podľa testu SGS. Môžete si byť istí, že aj v extrémnych podmienkach, akými sú povodne, zostanú vaše doklady a iné cennosti nedotknuté.
Informácie o produkte
Dokumentácia
Všetky veľkosti modelu
Dodacie podmienky
Doručenie zadarmo
- Doprava kuriérskou spoločnosťou je možná v pracovné dni.
- Vynáška tovaru až priamo do bytu/domu je zdarma pri hmotnosti výrobku do 30 kg.
- Zásielky kuriéri doručujú pred prvé uzamykateľné dvere, keď výrobok váži viac ako 30 kg.
Vynáška tovaru až priamo do bytu/domu
Vynáška tovaru až priamo do bytu/domu, keď výrobok váži viac ako 30 kg, je spoplatnená podľa hmotnosti alebo veľkosti výrobku. V prípade záujmu o vynášku tovaru nás kontaktujte na [email protected], ohľadom ceny vynášky Vás budeme obratom kontaktovať, pretože výnos trezoru je podľa individuálnej kalkulácie. Pokiaľ si chcete výnos objednať, stačí to uviesť do poznámky alebo pri objednávke pri nákupe v e-shope zvoľte v košíku „Vynáška do bytu/domu“ - budeme Vás kontaktovať. Sme radi, že máme partnerov, ktorí ponúkajú služby sťahovania na celom Slovensku.
Doručenie kuriérom
Doručenie tovaru kuriérom je vždy zadarmo. Tovar zasielame prostredníctvom služieb:
< 30 kg GLS > 30 kg Raben Group
Tovar bude doručovaný v termíne určenom v popise tovaru:
3-5 pracovné dni - tovar je dostupný v našom sklade a môže byť ihneď expedovaný. Objednávky prijaté do 15:00 počas pracovných dní sú expedované ešte v ten istý deň.
9 pracovných dní - keď je produkt na sklade výrobcu a doprava k zákazníkovi je objednaná priamo zo skladu výrobcu.
4 až 6 týždňov - tovar nie je dostupný na sklade. Po objednávke je zadaná jeho výroba a je obyvkle počas 4-6 týždňov a potom expedovaný. Ak je tovar vyrobený skôr, bude doručený rýchlejšie.
6 až 10 týždňov - tovar nie je dostupný na sklade. Po objednávke je zadaná jeho výroba s konštrukčnými úpravami na žiadosť zákazníka. A je obyvkle počas 6-10 týždňov a potom expedovaný. Ak je tovar vyrobený skôr, bude doručený rýchlejšie.
Po zadaní objednávky obdržíte e-mail s informáciami o potvrdení vašej objednávky a keď bude vaša položka expedovaná zo skladu, zašleme vám dodatočný e-mail s odkazom sledovacieho čísla vašej objednávky.
Skontrolujte si prosím v kuriérskom systéme sledovacie číslo zásielky, uvidíte stav zásielky a predpokladaný termín doručenia, keďže kuriéri vás budú kontaktovať až v deň doručenia.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na uvedenej e-mailovej adrese: [email protected]
Vrátenie tovaru zadarmo
100% záruka vrátenia peňazí
SAFFORT - najväčší výber trezorov na jednom mieste. U nás môžete bez obáv nakúpiť on-line, pretože ponúkame záruku vrátenia 100% peňazí aj mesiac po zakúpení. Ak budete z nejakého dôvodu nespokojní s nákupom trezoru, môžete ho vrátiť. Saffort vám vráti celú sumu vami zaplatenú za trezor. Treba len vrátiť tovar v originálnom obale a uistiť sa, že je v stave, v akom bolo predaných.
Ako vrátiť tovar?
Vrátenie tovaru v 30 dňovej lehote:
- Napíšte nám na [email protected], že chcete výrobok vrátiť, vyplňte formulár pre vrátenie tovaru, priložte nákupnú faktúru a napíšte číslo objednávky.
- Po obdržaní Vašej požiadavky Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
- Tovar dobre zabaľte, aby neprišlo k jeho poškodeniu behom prepravy. Pri vrátení doručte tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí.
- Aby tovar vrátiť k nám, príde si ho vyzdvihnúť náš kuriér. Kuriéra objednáme po dohovore s vami.
- Keď dostaneme váš balík a skontrolujeme obsah, požiadavka bude spracovaná do 14 pracovných dní.
Základné podmienky vrátenia tovaru:
- Trezor môžete vrátiť do 30 dní od dátumu nákupu.
- Trezor musí byť v pôvodnom stave tak, ako bol predaný, a zabalený v originálnom obale.
- Po obdržaní vrzáceného tovaru je trezor skontrolovaný zástupcom Saffort.
- Náklady na vrátenie (dopravu) trezoru hradí Saffort.
Reklamácia
Ak produkt prišiel poškodený alebo chybný, moc nás to mrzí a určite to spoločne vyriešime. Sme predajcami značiek a sme oprávnení vybavovať ich reklamácie. Ak sa vyskytne sťažnosť, snažíme sa ju vyriešiť tak, aby naši zákazníci, mali čo najmenej starostí: všetky nároky vybavujeme rýchlo a v krátkom čase. Na tento účel stačí priložiť fotografiu poškodenia alebo závady, nákupnú faktúru, číslo objednávky a napísať túto reklamáciu formou e-mailu [email protected]. Vaša reklamácia bude spracovaná. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom. Náklady na vrátenie hradí Saffort.
Navrhovaný spôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:
-výmena za iný tovar;
-vrátenie finančných prostriedkov;
-oprava reklamovaného tovaru.